De ce un blog de limba română în Asturia?

Dragi părinți și dragi elevi, 

Îmi este dor de voi și mi-ar fi plăcut să vă transmit acest mesaj în mod direct, dar condițiile actuale ne-au determinat să găsim alternative, în așa fel încât toți cei care doresc să aibă acces la materialele pe care le pun la dispoziție și pe care încerc să le concep cât mai atractiv și variat.

Am creat acest blog pentru a continua să păstrez legătura cu copiii dumneavoastră și pe această cale, deoarece nu aș vrea să piardă contactul cu limba română. Vă invit să consultați blogul cât mai des și să le dați copiilor acces la materialele pe care le voi prezenta, în funcție de vârsta lor, dar și să vă implicați activ în acest nou proiect. 

Activitatea noastră se va desfășura îmbinând mai multe modalități: 

Sesiuni de lucru individual, utilizând platforma Google Classroom, unde voi insera materialele de studiu, jocuri interactive, materialele audio-vizuale propuse.

Întâlniri în direct, pe Google Meet, în care ne putem vedea și auzi, unde voi răspunde la întrebările voastre și ne vom face planuri despre cum să învățăm mai ușor și mai plăcut să citim și scriem corect în limba noastră maternă.

În același timp, aveți la dispoziție și celelalte canale de comunicare pe care le-am utilizat până acum:  pe Facebook, în grupul LCCR Asturia, unde vă invit cu drag pe toți și să vă rog să invitați și alte persoane care ar putea fi interesate, emailul lccr.asturia@gmail.com, unde îmi puteți trimite fișele rezolvate, pe care vi le voi trimite, corectate, înapoi.

Vă stau la dispoziție pentru orice întrebare, nelămurire sau propunere. 

Mă puteți găsi, ca de obicei, și la numărul de telefon 633184305, sau pe WhatsApp. 

Vă mulțumesc tuturor pentru colaborare, interes și dragostea voastră pentru limba română!



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Eminescu prin ochii copiilor din Diaspora la Radio România Internațional

Haplea - pățanii și năzdrăvănii

De Paște